♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥
SEYYAH & SOFRAM...

9 Kasım 2009 Pazartesi

Kestane püreli puding

Kestane püreli puding

Aslında basit bir puding, yaparken resmini de çekmemiştim, ama eşim pudingin üzerini süslerken gördü ve resimlerini çekti, ben de basit de olsa paylaşayım istedim.

Malzemeler:
1 paket vanilyalı puding
Kestane marmeladı
Kivi veya istediğiniz meyveler

Yapılışı:
Pudingi tarife göre pişirip, kâselere boşaltın. Ben evde daha önce yaptığım kestane marmeladı ve kiviyle süsledim. Bu şekilde çok lezzetli oldu. İsterseniz başka taze meyvelerle ve marmelatla da yapabilirsiniz. Dolapta soğuttuktan sonra servis yaparsanız çok daha güzel oluyor.
Afiyet olsun.



23 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Ablacım nefis görünüyor şu mübarek..
Kestane puding karışımını nasılda hayal edebiliyorum damağımda...
Ellerine sağlık ablacım...
Ablacım o isimlerden kmeklerin üstündekini bende yeni tanıdım..Jalapeno Meksika biberiymiş..Çocuklar bile bayıldı çok hoş bir acısı var...
Görüşmek üzere ablacım..

cahide dedi ki...

Ne kadar değişik bir şey olmuş bu böyle.Kestane cidden nefis bir meyve.Ellerin dert görmesin ablacım çok güzel görünüyor...
http://cahideninelleri.wordpress.com/

Disalce dedi ki...

fatma ablacım basit diyorsun ama bu tür şeyler güzel fikirler veriyor insana..

mesela gideyimde kzıma yapayım diyorum..

ellerine sağlık...
pürenle birlikte nefiss...

pelince dedi ki...

Çok değişik,ikisini bir arada düşünmemiştim hiç...ellerine sağlık...

Sevgiler.

hdidem95 dedi ki...

ablacım değişik bir tarif ama ben kestaneyi hiç bir şekilde kullanamıyorum çünkü kestaneyi görünce daha ağlayan bir oğluşum var bide inciri:)) tuhaf çocuk bende ööle bakıyorum görünce böyle güzellikleri:))ellerine sağlık öptüm sevgiler

Ayşegül İlikçi dedi ki...

Emeğine sağlık, harika görünüyor...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK FATMACIĞIM..
KESTANE VE ÇAY KIŞ AKŞAMLARI MÜTHİŞ ALIŞKANLIĞIM :))))
ELİNE SAĞLIK SEVGİLER.

sevgi dedi ki...

canım ellerine sağlık çok nefis görünüyor sevgilerimle iyi geceler

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ablacim iyi dileklerine tesekkur ediyorum guzel ablacim, beni hiç bir zaman yalniz birakmiyorsun sagol.
Kestane marmeladi hiç tadmadim tadini merak ediyorum az da tahmin etsem...sunumu hos olmus,ve lezzetli bir tatli ellerine saglik ablam...sicacik sevgiler.

Tijen dedi ki...

Annemin biz çocukken yaptığı kestaneli pastayı anımsattı bu tatlı Fatma'cığım, ellerine sağlık.

anneminkizıyim dedi ki...

Canim merhabalar,
inanin kusra bakmayin sizleri meraklandirdigim icin.
Bu aralar pek giremiyorum siteme. Isler kosusuturmalar, bir de tembellik.
Ayrica iki sehir arasinda gidip gelmelerde olmaya basladi. Ne eski sehrimden vaz gecebiliyorum ne de burdan.
Projem dger tarafta devam ediyor, bu ara toplantimiz, kitabimizin imza günü, bakanlarin toplantiya gelmesi derken cok hizli kosusutrmaca gecti.
Kestaneli pudink harika olmus göze ve mideye güzel hitap ediyor ellerine saglik canim, sizede afiyet, sia olsun, ailecek sevgilerimi iletiyorum....

iremlemekanlar dedi ki...

Fatma hanım ellerinize sağlık bende kestaneyi seven biri olarak nefis buldum.Siz yaparsınızda yenmezmi demeden geçemiycem. sevgilerle...

Unknown dedi ki...

kestaneli lezzetlere bayiliyorum bir anda lezzetini hissetim nefis bir lezzet olduguna eminim ellerine saglik canim arkadasim
kucak dolusu sevgilerimi biraktim.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım Fatma Ablacığım,
Ellerin dert görmesin,kestaneleri çok güzel değerlendirmişsin.
Eminim puding ile birlikte nefis bir tat olmuştur,ellerine sağlık.

angel dedi ki...

uzun bir aradan sonra merhabalar canim
her zamanki gibi tarfilerin harika
sevgilerle

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık Fatma ablacım
pudingi kestaneli hiç denememiştim

sevgiyle kal
Akif abiyede selamlar

Cahide dedi ki...

Hayırlı cumalar dilerim ablacım,Rabbimize emanet ol...

birsence dedi ki...

fatma ablacık nerelerdesin kaç zamandır yoksun???

hdidem95 dedi ki...

Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara...

Disalce dedi ki...

fatma ablacım yine aralar verdin..bi sıkıntı yoktur umarım

kelebeklisaniyeler dedi ki...

ablacim nasilsiniz seni çok merak ediyorum insallah hersey yolundadir sana sevgilerimi birakiyorum hosçakla.

Unknown dedi ki...

Fatmacim uzun zamandir blogunu guncellemedigini gordum. Canim kotu giden br seyler yoktur umarim meraklandim guzel haberlerini bekliyorum canim cok opuyor sevgi ve selamlarimi gonderiyorum.
Allaha emanet olun.

Müge Seymen dedi ki...

Merhaba,

Şubat 2010 tarihinden itibaren gurmeguide.com; yeni tasarımı ve güncel
yazıları ile www.gurmerehberi.com olarak hizmet vermektedir.

Web sitenizde yer alan gurmeguide.com linkini gurmerehberi.com olarak
değiştirmenizi rica ederim.

İyi çalışmalar,