♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥
SEYYAH & SOFRAM...

21 Ekim 2007 Pazar

Melemen

Melemen


Malzemeler
1 kuru soğan
4–5 domates
5–6 yeşilbiber
1 tatlı kaşığı biber salçası
Taze nane
Kırmızı pul biber, karabiber
4 yumurta
2 çorba kaşığı zeytinyağı


Yapılışı
Yemeklik doğradığınız soğanı zeytinyağında pembeleşene kadar soteleyin. İnce doğradığınız biberleri ekleyip biraz daha soteleyin, sonra kabukları soyulup küp küp doğranmış domatesleri, biber salçasını, tuzunu ekleyin. Domatesler yumuşayana kadar pişirin, baharatları ekleyin, sonra çırptığınız yumurtaları ekleyin, karıştırın, ince kıyılmış naneleri de koyup, yumurtalar pişene kadar pişirin. Sıcak olarak servis yapın.
Afiyet olsun.


http://sofram.blogcu.com/

2 yorum:

Adsız dedi ki...

selam bende ziyaretiniz için çok memnun oldum.menemen beimde oglumunda en sevdigi yemektir.bide ben kurtarıcı yemek olarak düşünüyorum.yemek olmadıgı zamanlar imdadıma yetişiyor
menenem elinize saglık....

SOFRAM dedi ki...

merhabalar,
ben de teşekkür ediyorum... hem daha bu sayfayı tam kullanmayı tam beceremiyorum genelde eşim yardımcı oluyor, hem de bu sıralar gene bir Ankara yaptık o nedenle yorumunuzu geç gördüm...
Yumurta ve türevleri biz ev hanımları için gerçekten bir kurtarıcı görevi görüyor...
sevgi ve selamlarımla..