♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥
SEYYAH & SOFRAM...

14 Mayıs 2009 Perşembe

Samsun Ekolojik Pazar Mahkeme kararı ile kapatıldı….

Samsun Ekolojik Pazar Mahkeme kararı ile kapatıldı….

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Gazi Belediyesi tarafından kurulan 62 ahşap dükkanda ev hanımlarının el sanatı ve organik ürünleri satışa sunduğu Ekolojik Pazar'a, bir vatandaşın Samsun 2. İdare Mahkemesi'ne açtığı dava sonucu tahliye kararı verildi.
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Daha önce büyük bir şevkle duyurduğumuz, açılmasından önce yaklaşık 1 yıl genel anlamda burada ürün getirecek olan kırsal kesime verilen eğitim ürettikleri doğal ekolojik ürünleri getirebilecekleri, bizlerin de paylaşabileceği bir mekan olan ekolojik ürünler parkı, civar bir apartmanın mahkemeye başvurması ile
‘’ …….. kamu hizmetinin yürütülmesi için gerekli ve zorunlu olan tesis kapsamında değerlendirilemeyeceğinden ……’’ kararı ile artık mevcut yerinde olamayacak.
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Uzun emek ve çabalarla elde edilen bir bir güzellik, kamu sağlığı açısından yararı inkar edilemeyecek bir güzellik, itiraz nedeni ile ve hukuki statüde yer bulamadığından kapatıldı.
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Gene de bu parkın açılmasında kısa da olsa bizlere ulaşmasında çaba, gayret ve çalışmalarda bulunan, alın teri döken herkese TEŞEKKÜRLER…
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Umarız bu kadar emek ve çabanın değerlendirilebileceği ve kamu olarak bizlere de yararı olan bu pazarın bir başka mekanda gene hizmete başlaması sağlanır.


Konu ile ilgili gazete haberi:
EKOLOJİK PAZARA TAHLİYE

Konu ile ilgili daha önce yayınlamış olduğumuz yazı linkleri:

Samsun'da Ekolojik ürünler pazarı

Samsun Ekolojik pazarda kahvaltı

EKOLOJİK PAZAR


17 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok üüzldüm, ama mutlaka bu kadar faydalı bir işin sonlandırılmamış olduğunu düşünüyorum. Taşıma- yeni yer inşallah duyurusu yapılır sizlere.
Şimdi herkes kendine göre haklı elbette. Bu iş için çokdaha özel bir yer seçilir diye umuyorum. bende geldiğimde beraber gezeriz fatmacığım inş..
çok sevgiler cnm.

Disalce dedi ki...

insanlara yararı dokunan bi şeyi nasıl kapatırlar anlamıyorum...:(

pelince dedi ki...

Çok şaşırdım karara :( Umarım yeni bir yer ayarlanır en kısa zamanda.

Sevgiler.

Cafe Gusto dedi ki...

Çok çok üzüldüm bende gazeteyi okuyunca.Umarım en kısa zamanda farklı yerde satışa başlarlar..Anlaşılır gibi değil...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

İnanamıyorum,
Bu kadar güzel organize olmuş,pek çok kişinin ekmek yediği bir pazar nasıl kapatılır?
İnşallah daha güzel ve müsait bir yerde açarak bu yanlıştan en kısa zamanda dönerler.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

nasıl yahu:-( çok mantıksız...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, bende cok üzüldüm, halk yararina olan bir calisma neden kapatilyorki. Insallah yeniden acilir. Bilgisayardaki virus temizlendigini umarim, görüsmek üzere sevgiler....

zerrin-misss dedi ki...

fatma ablacığım, inşallah yeni bir yer bulunup oraya taşınır.. anladığım kadarıyla parkı işgal edildiğini düşündükleri için kapattırmışlar.

özel bir yer tahsis etmeli belediye. inşallah bir çözüm yolu bulunur..

öperim fatma ablacığım, akif abiye, kızlarınıza selamlar.

Unknown dedi ki...

ablacım abinin tel nosunu aldım inşallah yarın görüşürüz.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Fatma'cığım sizin adınıza üzüldüm faydalı işler nedense hep böyle oluyor inşallah başka bir yerde yine sizlere hizmet verir onca emeğe yazık sevgiler hayırlı hafta sonları çok öpüyorum canım

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, nasilsiniz, insallah iyisinizdir. 19 Mayis dolayisiyla, Marasta okuyan yegenim Burcu, genclik ve spor bayrami yürüyüsü icin Samsuna geliyormus, bir gece kalip döneceklermis. Ablamdan duyunca cok sevindim. Ben gelemezsemde bakin yegenim oralara gelecek, oralari bizlerin adina temsil eder insallah. Sevgiler...

hdidem95 dedi ki...

ablacım inşallah başka bir yerde kalıcı olarak tekrar açılır üzüldüm ama selamlar sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Nasıl böyle bir şey yaparlar...

Unknown dedi ki...

fatma abla size karşı okadar mahçubum ki anlatamam... daha öncede söylemiştim biz eskişehirin bir ilçesinde oturuyoruz ve sınavlara bile kıl payı gittim süpriz misafirlerim oldu, hiç birşey bizim planladığımız gibi gitmedi. ama inanın bana sizinle tanışmayı okadar çok istedikki eşimle ben. inşallah birdahaki sefere kendi evimizde krallar gibi ağırlarım sizi...abiyede selamlar.

anneminkizıyim dedi ki...

Canim merhabalar, malesef bloguma virus girmis silinmis, hic anlamadim cok üzgünüm, ne yapmam gerktiginide bilmiyorum, yardim edecek birilerini aramaya calisiyorum canim, ilgine ve yakinligina cok tesekkürler, sevgiler....

Tijen dedi ki...

Fatma'cığım,
Gerçekten çok üzüldüm bu gelişmeye. Dilerim başka bir yerde yeniden kurulur. Gerçi Antalya'daki de son zamanlarda iyice ıssızlaştı. Satıcı da alıcı da azaldı. İlk aylardaki renklilik yok ne yazık ki. (Eskişehir gezinize çok sevindim. Memleketime gitmişsiniz)

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Samsun %100 Ekolojik Pazar yeni yerinde kısa zaman içinde açılıyor. Adalet mahallesi Mevlana Caddesi No:58 (Asri Mezarlığı girişi).
Samsun'a sevgiler,
Buğday Derneği