♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥
SEYYAH & SOFRAM...

8 Ocak 2008 Salı

Fırında Tavuk

Fırında Tavuk






Malzemeler:
1 tane tavuk
2 domates
3 yeşilbiber
1-2 patates
Tuz

Fırın poşeti:
Sosu için
1tatlı kaşığı biber salçası
1 tatlı kaşığı domates salçası
2 çorba kaşığı yoğurt
1 çorba kaşığı zeytinyağı

Yapılışı:
Tavuğun suyundan faydalanmak isterseniz, haşlayabilirsiniz, isterseniz haşlamadan da yapabilirsiniz. İkisi de aynı lezzette oluyor, haşladığınız zaman pişme süresi kısalıyor. Siz hangi şekilde isterseniz öyle yapabilirsiniz.
Sos için gerekli malzemeyi iyice karıştırdıktan sonra, tavuğun her tarafına sürüyoruz, eğer haşlamadan yapıyorsanız, sosu sürmeden önce içini dışına tuzlayın. Sonra fırın poşetine yerleştirin. Domates, biber ve patatesleri istediğiniz şekilde doğrayarak onları da poşete koyun, ağzını kapatın ve poşetin üzerinden delikler açın. 200 derece sıcaklıkta kızarıncaya kadar pişirin. Yanında pilav ve salata çeşitleriyle servis yapabilirsiniz.

24 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Günaydinlar canim, ellerine saglik cok güzel olmus firinda tavugun. afiyetle yegin insallah, sevgiler....

Dilek Mutfakta dedi ki...

biliyorum ki bu yemek tüm ev hanımlarının kurtarıcı yemeğidir lezzetli ve pratik,eline sağlık..

Adsız dedi ki...

selam..tam öğlen yemek saati..nar gibi kızarmış bu tavuk yanında ayran oh....elinize saglık nefis görünüyor..sevgiler...

Adsız dedi ki...

Selamlar...

Firinda Tavuk hmm adi bile hos tadida :))

Ellerine Saglik...

Sevgilerimle Aysel

Adsız dedi ki...

Canım Fatma Ablam,
aç karna gelmemeli buraya :) Öğle yemeği yemedim. Canım istedi..

Ne de güzel yapmışsınızdır..

Ellerinize sağlık

Sıcacık sevgiler..

www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

canim firinda tavugun cok güzel görünüyor yiyenlere afiyet olsun seninde eline saglik canim

MUTFAKISTAN dedi ki...

oooo super gorunuyor nefis ellerine saglik canim sevgiler

meleginmarifetleri dedi ki...

offf manzara harika ellerine sağlık baaay

Adsız dedi ki...

merhaba fatma ablacım yine harika bir yemek yapmışsın ellerin dert görmesin...canım iyi geceler allah rahatlık versin

Adsız dedi ki...

canim merhaba, sonunda iyilesip geli verdim, geçmis olsun dileklerin için sana çok tesekkur ederim canim sagol.
canim ellerine saglik tavugu kim sevmez mesala ben bayilirim, harika bir goruntu var su an karsimda, posette de gerçekten tadi degisik oluyor sankili daha lezzetli, super gorunuyor, optum canim.

Ferkay dedi ki...

Oh afiyet olsun arkadaşım Ellerine sağlık.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Fırında tavuk her zaman çok lezzetli olur buda öyle olmuş canım ellerine sağlık.
Sevgiler…

uygarimizlahayat dedi ki...

Bende çok seviyorum bu yemeği, hem çok hafif, hemde çok lezzetli...Sizin de çok hoş olmuş yemeğiniz ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Fatmacım ohhh ellerine sağlık .Tavuk nefis görünüyor dükkandada aman allahım saatlerde geçmez şimdi çünkü birden bire acıktım.tekrar ellerine sağlık arkadaşım selamlar.AYŞEN

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

hayy allah evdekiler görmesin her gün olsa yerler gıdaklıcaz yakında valla:))
elerine sağlık ablacım bende çok seviyorum..çok güzel olmuş..
sevgiler.

Mutfaknotlari dedi ki...

eline sağlık canım herkesin sevdiği harika bi yemek

Disalce dedi ki...

Allahım en sevdiğim yemek....

ellerine sağlık....

çok güzel görünüyor......

mis mis....

anneminkizıyim dedi ki...

MERHABALAR CANIM; HAYIRLI CUMAALAR;
Hicri yilbasiniz ailecek mubarek olsun, basta gercekten cok güzeldi canim, güzel yorumun icin cok tesekkür ediyorum, sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba canım ellerine sağlık harika görünüyor iştahım açıldı bir parça alıp kaçtım sevgilerimi bıraktım öptüm

Adsız dedi ki...

Rabbim sen kalbi kırıkların sığınağı, yolda kalmışların yoldaşı, sen yalnızlığıma arkadaş olan ve tüm gönüllerin dert ortağısın. beni benden uzağa at, senden uzağa atma. cumanız mübarek olsun.

Fulya dedi ki...

Bu tür tavuk pişirmek hem çok kolay hem de çok lezzetli oluyor.Çünkü tavuk kendi suyunda pişiyor.Bende bazen böyle pişiriyorum.Eline sağlık.linkini takip ettiklerime ekliyorum.Sık sık buluşmak dileğiyle.

Baharcicegi dedi ki...

Tavuk böyle hem daha cok lezzetli olyor hemde firinin ici temiz kaliyor,nefis olmus elinize saglik

Özlem Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik canim Fatma Ablacigim ben acikcasi simdiye kadar tavuk pismeden uzeri kizarir diye hic cesaret edemedim firinda tavuk pisirmeye,senin yaptigin firinda tavugu gorunce ve senin aciklamalarinla insallah ilk firsatta denerim..sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Canım arkadaşlarım güzel sözlerinize, dileklerinize ve beğenilerinize çok teşekkürler, sevgiler...