♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥
SEYYAH & SOFRAM...

12 Ocak 2008 Cumartesi

Çipura

Çipura



Bugün öğleden sonra eşimle alışverişe çıkmıştık. Baktık tazecik çipuralar, tabii balıksever biri olarak almadan yapamazdık. Hemen aldık, güzelce temizlediler, biz alışverişe devam ederken. Böylece akşama yemeğimiz de hazırdı. Eh bir de salata yaptık mı tamamdı. Eve gelince güzelce yıkayıp, süzdürdüm, tuzladım, kızlarımız gelince de, fırının ızgara ayarında pişirdik. Tabii bu arada piyaz ve salataları hazırladık. Sızma zeytinyağı ve limon suyunu karıştırıp, fırından çıkan balıkların üzerine dökerek salataların eşliğinde yedik. Gerçekten de çok lezzetliydi. Üzerine de tabii ki tahin helvası ve ardından kızlarımızın yaptığı kahvelerimizi afiyetle içtik.Sizlerle de paylaşmak istedim.
Sizlere de afiyetler olsun…

24 yorum:

Adsız dedi ki...

selam..çipuralar süper görünüyor.elinize saglık..bende her hafta sonu balık yaparım:))salatalarda mükemmel son hazırlanmış servis tabagını alabilirmiyim?sevgilerle...

Adsız dedi ki...

canımıniçi en sevdiğim balık çipura.ama açık söyliyim ewde balık yapmayı sevmiyorum kokusu günlerce gitmiyor...ama şimdi görünce bi yutkundum tabi:))ellerine sağlık ablacım nefis görünüyorlar...

Özlem Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik ablacigim cipuralar nefis olmuslar,ne guzel yemegin uzerine de kahve sizlere de afiyetler olsun sevgiler

Adsız dedi ki...

Fatmacım o güzel sohpetin üzerine arkanızdan hemen bloğunuza girdim.Akif bey şapırdatmada ne kadar da haklıymış ben bile mmmmmm dedim.Salatalar ayrı bir güzellik katmış.Afiyet olsun arkadaşım ellerine sağlık.Eşime söyliyimde hafta sonu cipura yiyelim diye düşündüm.Öpüyorum arkadaşım.Selamlar. (Beceremedim)AYŞEN

Adsız dedi ki...

Afiyet olsun diyoruz.Başka ne denebilir ki...

keskinli dedi ki...

selam canim
vallahi baliklar gel bizi ya diyor ellerine saglik oh taze taze negüzel yaninda da bol salata afiyet bal seker olsun sevgiler

yemedeyanindayat dedi ki...

balığın tamda mevsimi,,mutlaka denemeli ve yemeli..ellerinize sağlık

ebruakin dedi ki...

Sevgili Fatma Hanım'cığım,
Mutlu ve birlikte bir ailenin bir gününü ne güzel anlatmışsınız.
Ağzınızın tadı hiç bozulmasın, hep mutlu olun inşallah.
Balık harika görünüyor, ellerinize sağlık.
Öpüyorum sizi.
Sevgiler...

SOFRAM dedi ki...

Sevgili hünerlieller, teşekkürler canım,tabii alabilirsin, afiyet olsun canım sevgiler...

Canım Fatoşcum, çok sevince kokusu da çekiliyor, ama çok sağlıklı ne yapalım, teşekkür ediyorum canım...

Sevgili Zehra, canım çok teşekkürler,çok sevmem ama balığın üzerine de kahve iyi gidiyor hani,iyi geceler canım...

Canım Ayşen Hanımcım çok teşekkür ediyorum canım, dışarı çıkınca size uğramadan edemiyoruz, ayaküstüde olsa güzel sohbetinize doyum olmuyor, size de şimdiden afiyet olsun canım...Öptüm...

Teşekkürler ediyoruz Canan Hanım, Hayrettin Bey, inşallah bir dahaki sefere geldiğinizde beraberce yemek kısmet olur, selamlar...

Sevgili İkizlerinannesi, canım salata ve balık en güzel yemek değil mi...Teşekkürler, sevgilerimle...

Sevgili yemedeyanındayat, teşekkürler canım, evet tam balıkların en bol olduğu zaman bolca tüketmek lazım, sevgilerimle...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
eh, daha ne olsun?? Harika bir balikla taclandirmissiniz sofranizi, salata da varsa oh degmeyelim keyfinize. Hersey harika görünüyor, ellerine saglik diyorum.

Selamlar canim ve öpüyorum..

Leziz Sofralar dedi ki...

Canim ellerine saglik balik galiba hepimizin vazgecilmezi ama biz burada her zaman böyle tazesini bulamiyoruz sizler bolca keyfini cikarin ellerine saglik,

kucak dolusu sevgiler canim...

meleginmarifetleri dedi ki...

of of harika olmuş balıklar olsad yesek ellerine sağlık öptüm iyi pazarlar canım hoşçakal

Adsız dedi ki...

Selamlar,

yorumun icin ve tebrikleirn icin cok tsk ederim...

InsaALLAH öyle olur, hersey zamanla gelir, Allah istedikten sonra olucak.

Dün Balik keyfi yapmissiniz :)) valla en güzel keyf balik keyfi :))

Ellerine Saglik.

Selamlar Aysel

Adsız dedi ki...

Emeğine sağlık kardeşim.Çok hoş görünüyor.
Bana yorum atan ve bannerimi bloğunda kopyalayan
arkadaşların bannerlarını sitemde dost bloglarım olarak
yayınlıyorum.Bilginiz olsun dostlar
Hepinize sevgiler.

http://mucizembenibul.blogcu.com
http://caneyintenceresinden.blogspot.com

Adsız dedi ki...

canim ellerine saglik
çipura nefis olmus
ne guzel kizaris oye offff
olsa da yesem, bol limonlu
son tabagi aliyorum
optum ve iyi pazarlar

SOFRAM dedi ki...

Sevgili Ebruakın, canım güzel dileklerin ve beğenin için çok teşekkür ediyorum...Sevgiler..

Sevgili Kevsercim, çok haklısın canım, balık hem kolay hem de sağlıklı bir yemek,balık varsa başka birşeye gerek yok, sevgilerimle...

Sevgili meleğinmarifetleri, çok teşekkürler canım,buyrun beraber yiyelim, sevgiler canım...

Sevgili Ayselce, canım inşallah herşey gönlünce olur...Teşekkürler ediyorum canım, güzel bir balık keyfi oldu...Sevgiler...

Sevgili mucizembenibul,teşekkürler canım, herzaman beklerim, sayfanızı ziyaret ettim, herşey çok güzel, sevgiler...

Sevgili kelebeklisaniyeler, canım çok teşekkür ediyorum, beğenine, ateşte yapma imkanımız olmadığı için fırının ızgara ayarında yapıyoruz, inan hiç ateşi aratmıyor, çok lezzetli oluyor.Sevgiler...

MUTFAKISTAN dedi ki...

ooohhhhh afiyet olsun en sevdigim menu bende gelseydim size hele uzerine birde kahve ellerine saglik canim sevgiler

Adsız dedi ki...

Canımmmm Fatma Ablam,

ohh ne güzel olmuş çipura, piyazlar, salatalar, helvalarr :) kahveler.. :)))

Ellerinize sağlık.. hem deeee afiyet bal şeker olsun.. ben de balığı pek severim.. Izgara tarafından pişirip yağı ve limonu sonradan sürmüşsünüz değişik geldi. Bir de ben böyle deneyeyim..

sevgiler kocamanından

www.misssgibi.com

Tijen dedi ki...

Sevgili Fatma Hanım,
Güzel yorumunuz için çok teşekkürler. Elbette, mutlu olurum listenize eklemenize. Ben de sizi ekleyeceğim.

Disalce dedi ki...

hiç değişik bir balık yemedim...sadece hamsiyi ve alabalığı bilirim....

değişik balıklarda tatmak isterim...

ellerine sağlık.....nefis görünüyor...

made in funda dedi ki...

merhabalar.balığa kim hayır diyebilir.hele de böyle harika yapılmışsalar.salatalarla oh yeme de yanında yat.elinize sağlık..

SOFRAM dedi ki...

Sevgili Filizcim, buyur canım,ne güzel olurdu birlikte...Sevgiler canım...

Sevgili Zerrincim, teşekkürler canım. Balığın üzerine piştikten sonra zetinyağı limon karışımı dökerek yemeği ben de Ayvalıkta görmüş ve denediğimde çok beğenmiştim, tavsiye ederim canım. Ama özellikle de sızma zeytinyağı olacak.Bizden de en içten sevgiler canım...

Sevgili Tijen Hanım ben de çok teşekkür ederim, ilginizden dolayı, görüşmek üzere sevgiler...

Canım Disalcim, teşekkürler ...Canım çipura çok lezzetli ve hafiftir, hatta hamsi ondan daha ağırdır, tavsiye ederim..Bize hangi balık olursa farketmez,hepsi de ayrı lezzette, severek yiyoruz...Sevgiler...

Sevgili defneylebirlikte, canım ziyaretiniz ve beğeniniz için çok teşekkürler..Biz de balığa hayır diyemeyenlerdeniz..Sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerinize saglik ve afiyet sifa olsun. Harika olmuslar, bende ilk defa cipuralardan Bodrumda kaldigimiz yazligin ev sahibinde yemistim, Sagolsunlar mangalda yaparken bizide davet ettiler, cok nefisti. Hayirli günler dilerim, sevgiler...

yildiz dedi ki...

Yüregi güzel Ablam,iyi dileklerin icin tesekkür ediyorum.
Cocuklarim icin kendime daha iyi bakiyorum.Bana birsey olursa onlar ne yapar düsüncesi hep aklimda...
Blogspot adresini kullanman daha iyi olmus,birbirimize daha rahat ulasabiliriz.Blog manset´te adresimi tam olarak yazmadigimdan dolayi sorun cikmis.Ilgin icin tesekkürler..
Vallahi burda,hamsileri,istavritleri,cipuralari taze bulmamiz cok,dondurulmus olarak geliyor.Görüntü de öylesine güzel ki,ellerine saglik canim.
Kendine iyi bak,sevgiyle ve dostca kal..