♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥
SEYYAH & SOFRAM...

18 Ocak 2008 Cuma

Soslu Kırma Yeşil Zeytin

Soslu Kırma Yeşil Zeytin





Malzemeler:
1 kâse yeşil kırma zeytin
1 adet küçük kuru soğan
1 tatlı kaşığı biber salçası
2 – 3 çorba kaşığı nar ekşisi
3 çorba kaşığı sızma zeytinyağı
Kırmızı pul toz biber
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Yapılışı:
Kuru soğanı ince doğrayıp, diğer malzemeleri de içine katıp iyice karıştırın. Daha sonra bu hazırladığınız sosu yeşil kırma zeytinlerin üzerine döküp iyice harmanlayın.
Servis tabağına alarak, kahvaltıda servis yapın..
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Afiyetler olsun..

(NOT: Kevgir Dergisi için hazırlamış olduğum tariflerden ikincisi...)

28 yorum:

banu kırmızıgül dedi ki...

canım nasıl lezzetlidir simdi mutlaka deniyeceğim. sevgilermle..

Dilek Mutfakta dedi ki...

canım benim valla ağzınızın tadını biliyorsunuz hep iştah açıcı tarifler süper görünüyor eline sağlık...

Adsız dedi ki...

selam canım zeyzine bayılırım yeşil siyah farketmez soslusunu denememiştim en yakın zamanda deniyeceğim sevgilerimi bıraktım .

Fulya dedi ki...

bizim yörede çok sık yapılır.Adı "zeytin piyazı"dır.Elie sağlık çok güzel görünüyor.Bizim yörede sabah kahvaltısının vazgeçilmez unsurudur.

Gönül dedi ki...

tamam yeavrım tamam anlaşıldı yarın kahvaltıda sendeyim zeytin senden peynir benden çay senden ekmek benden:))) hade öpüyorum pek lezzetli olmuş bu zeytünler ellerine sağlık..sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Vallahi tam benlik olmus zeytinler.Yaninada sicak ekmek bir demlikte cay birde hos bir arkadas muhabbeti olursa bundan mukemmel kahvalti olamaz.Gelirken tadimlik getiriyoruz ama kendi yaptigimiz gibi olmuyor.Ellerine saglik nefis olmus.

hdidem95 dedi ki...

hayırlı cumalar ablam güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle sevgiler öptüm

Adsız dedi ki...

merhaba
bende buna benzer seyler yaparim zeytinlere kavaltida cok güzel oluyor
seninkide cok güzel olmus eline saglik hosca kal

Adsız dedi ki...

Selamlar...

yazman icin cok sevindim,

haklisin o sekil mantida güzel oluyor,

eee sana artik ne diyeyim,

kullakli makarna sira beklemez hemen bi kullanmaya basla hihi :))

bayadir yemedin, eskiden cok yedin, artik yine sirasi gelmis demek :))

gercekten dün sappur suppur yedik, tadi iyi oluyor ya :))

Inanirmisin bu aralar bloglari cok düsünüyorum ve hos görüyorum, bilmedigim tarifleri görüyorum, o resimleri görünce acikiyorum ve evde denemek istiyorum ve ne olmus oluyor,

yeni tarif ögrenmis oluyorum :))

cok güzel birsey. önceden hic ilgilenmedim, evli olduktan sonra canlandim bu konu üzere hihi :))

sana hayirli hafta sonular dilerim,

iyi bak kendine,

selamlar aysel

Özlem Ceylan dedi ki...

Merhaba canim Fatma ablacigim hayirli cumalar dilerim,ellerine saglik kirma zeytin cok nefis gorunuyor en kisa zamanda denerim insallah,Yarim asure gunu insallah kaynanamlarda ilk asuremizi pisirecegiz,tabiki seninde unutmadigin pekmezli asureyi,sana da kolay gelsin Allah yaptigimiz dualarimizi kabul etsin insallah bu mubarek gunun yüzü suyu hürmetine,sevgiler

Adsız dedi ki...

canım ablam valla tesadüfün böylesi bende kırık zeytin salatası yapmıştım..bu gün yayınlıycaktım..ne güzelde yapmışsın ellerine sağlık..hayırlı cumalar,sevgiler

Adsız dedi ki...

Yesil zeytin pek sevmiyorum ama böyle soslu olursa sanirim yerim.Harika ve cok lezzetli görünüyor,ellerine saglik canim.Hayirli cumalar.

Adsız dedi ki...

Yesil zeytin pek sevmiyorum ama böyle soslu olursa sanirim yerim.Harika ve cok lezzetli görünüyor,ellerine saglik canim.Hayirli cumalar.

Adsız dedi ki...

canım yeşil zeytini çok severim ne kadar pratik bir tarif olmuş mutlaka deneyeceğim.
Hayırlı cumalar canım

SOFRAM dedi ki...

Sevgili Banu teşekkürler canım, denediğinde de inşallah beğenirsin canım, sevgilerimle...

Dilekcim çok teşekkürler canım güzel sözlerine , ah keşke iştah açıcı olmasa da bizde şu kiloları almasak, öptüm canım, sevgilerimle...

Sevgili filizpamuk, canım teşekkürler, denediğinde de beğeneceğini umuyorum canım, sevgilerimle...

Sevgili Fulyacım ben de zaten Antakya'da öğrendim, ondan sonra böyle sossuz yiyemiyoruz,çok lezzetli oluyor böylesi,sevgilerimle canım...

Sevgili Gönülcüm, bekliyorum canım kahvaltıya, bak bizde daha ne Antakya kahvaltılıkları var, teşekkürler beğenilerine, öptüm canım, sevgilerimle...

Sevgili Özlemcim, teşekkürler canım, bunlar da benim tatlandırdığım zeytinler bunların tadı başka oluyor, öptüm canım sevgilerimle...

Canım Didemcim sana da hayırlı cumalar ve güzel bir hafta sonu diliyorum, öptüm canım...

Sevgili sevgiseli40, çok teşekkürler canım, evet zeytinleri böyle sosla tatlandırınca daha lezzetli oluyor, sevgilerimle canım...

Sevgili Ayselcim, canım ben de hemen yapacağım mantıları, sendekiler o kadar güzeldi ki... Aklım kaldı..
Canım gerçekten de bu sayfalardan değişik tarifler öğrenmek, yeni dostlar kazanmak çok güzel. Hele de senin gibi gençlerimizin yemek konusunda böyle hevesli olduklarını görmek çok daha güzel...
Öptüm canım, sevgilerimle...

Sevgili Zehra, Özlemcim, çok teşekkürler canım, sizlere kolay gelsin, allah kabul etsin diyorum, artık bizim yerimize de yersiniz, pekmezli aşureyi,canım sana hayırlı cumalar, sevgilerimle...

Canım Fatoşcum bunlar da Antakya'nın zeytinleri, benim tatlandırdıklarım,bunlara alışınca hazır zeytinleri yiyemiyoruz artık, bunların tadı başka, senin de ellerine sağlık canım,çok teşekkür ediyorum, sevgilerimle öptüm...

Sevgili kızılcıkşurubu, canım teşekkürler , evet bu şekilde soslu çok lezzetli oluyor, sade olarak bizde çok fazla yenmiyor, sevgilerimle size de hayırlı cumalar...

Sevgili caneyintenceresinden, canım çok teşekkürler,kahvaltılarda değişik bir lezzet oluyor.Umarım denediğinde de beğenirsin, sevgilerimle, size de hayırlı cumalar...

NİRVANA dedi ki...

amanda aman bizim yeşil zeytinler fatma hanımın sofrasındaymış...ne güzelde soslanmışlar..harika valla birden Adanayı özlediğimi farkettim...ellerine saglık canım..sevgiler...

NİRVANA dedi ki...

bu arada linklerede ekledim seni...

Adsız dedi ki...

offf çok harika olmuş bu çizikler.nefis görünüyor.bayıldım bu sosa.kesin deniycem.ellerine sağlık.sevgiler.

NiNo dedi ki...

cok guzel ellerine saglik

yesildomates dedi ki...

ya bu negüzel olmuş..bende yapmak ve yemek istiyorum..ellerine sağlık..harika bir iştah açıcı bir görüntü olmuş..

öpüyorum..iyi hafta sonları dilerim..

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Fatmacım çok şükür sizlere kavuşabildim çok zor geldi sizlerden ve bloğumdan ayrı kalmak ilk defa bu kadar uzun süre ayrı kaldım tam manasıyla hala iyileşemesemde artık dayanamadım bu arda annemde rahatsızlandı hasta hasta adapazarına gitmek zorundada kaldım inşallah bundan sonra hep beraber oluruz sevgilerimle çok öpüyorum canım

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
bu zeytin tabagini ben alabilirmiyim??
Resim o kadar istah acici ki, artik ne diyim, sadece nefis ve bandira bandira ye beni diyorlar.

Senin de ellerine saglik, yine cok güzel bir tarif hazirlamissin.

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve öpüyorum..

MUTFAKISTAN dedi ki...

ellerine saglik antakya zeytini cok severim canim sevgiler

made in funda dedi ki...

kahvaltı için pek iştah açıcı canım.eline sağlık.denemekete fayda var..

meleginmarifetleri dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık pazar kahvaltısı için nefiss sevgiler hoşçakal

Unknown dedi ki...

canim kirma zeytin sosa yatinca birbaska guzel olmus kahvaltiya cok guzel yakisir tarifini aldim yarim mutlaka kaffaltiya hazir edecegim ellerine saglik canim arkadasim kucak dolusu sevgilerimi biraktim.

anneminkizıyim dedi ki...

iste bu benim bittiyim bir taddir, merhaba canim, ellerini dert görmesin, tek kelime ile nefis, selametle kalin...

SOFRAM dedi ki...

Sevgili nirvana, canım Samsundayız, ama ora lezzetlerini soframızdan eksik etmiyoruz, canım biz de bu tarifleri yayınlarken oraları ve lezzetlerini ne kadar çok özlediğimizi farkediyoruz... Çok teşekkürler canım, sen de benim linklerimdesin...Sevgiler...

Sevgili arzumcum, çok teşekkürler canım, çok lezzetli olur , şöyle ekmeği bandıra bandıra...Sevgilerimle...

Sevgili ninocum, çok teşekkür ediyorum canım, sevgiler...

Sevgili yeşildomates, çok teşekkürler canım, hiç sorma hem de fazlasıyla iştah açıcı..Ama çok da lezzetli..Canım sevgilerimle öptüm...

Canım Gülüm seni buralarda görmek ne güzel, çok özlemişim canım seni, çok geçmiş olsun tekrar, sana ve anneciğine ..Canım kendini yorma , dikkat et, sağlık gibisi yok, öptüm canım görüşmek üzere sevgi ve selamlar...

Sevgili Kevsercim çok teşekkürler canım, buyur afiyet olsun canım,size de güzel bir hafta diliyorum canım, sevgilerimle...

Sevgili Filizcim çok teşekkürler canım, sevgilerimle...

Sevgili defneylebirlikte, çok teşekkürler canım, tavsiye ederim denemenizi, sevgiler...


Sevgili Melekcim çok teşekkürler canım, sevgiler...

Sevgili Özgülcüm, çok teşekkürler canım, dün pideye misafirlerim vardı, bolca bu zeytinden de yaptım bayıldılar...Denemeni tavsiye ederim canım, sevgilerimle...

Sevgili Ayşecim çok teşekkür ediyorum canım, sevgilerimle öptüm...