♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥
SEYYAH & SOFRAM...

20 Ocak 2008 Pazar

Patatesli yumurta

Patatesli yumurta








Malzemeler:
2 tane büyük patates
4 tane yumurta
½ demet maydanoz
Kırmızı pul biber, karabiber, tuz
Kızartmak için sıvıyağ



Image Hosted by ImageShack.us


Yapılışı:
Patatesleri soyup yıkayın ve küp küp doğrayarak kızgın yağda kızartın. Kızarmış patatesleri bir teflon tavaya alın ve yeteri kadar tuzunu katarak karıştırın. Ayrı bir kapta yumurta, maydanoz, baharatlar ve tuzu çırpın, tavadaki patateslerin üzerine döküp, bir kez karıştırarak üzerini düzleyin ve kapağını kapatarak, kısık ateşte yumurtası pişene kadar pişirin. Servis tabağına alıp, üzerine maydanoz serperek, sıcak olarak servis yapın.



Image Hosted by ImageShack.us

Afiyet olsun.

(Not: KEVGİR dergisi için hazırlamış olduğum tariflerin 3.ücüncüsü...)

16 yorum:

Fulya dedi ki...

Enfes bir görüntü.Yine patates.Patatesli hiç bir şeye dayanamıyorum.Eşim bu yumurtaya bayılır.

Adsız dedi ki...

selam ablacım..öok severim patatesli yumurtayı..çok güzel görünüyor..pazar kahvaltımızın vazgeçilmezidir..ellerine sağlıkk..canımmm..iyi pazarlarr

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyor canim,ellerine saglik.

Özlem Ceylan dedi ki...

slm canim Ablacigim ellerine saglik cok pratik ve guel bir kahvalti alternatifi olmus.sevgiler

Adsız dedi ki...

selam..kahvaltı için güzel bir tarif ..teşekkürler.sevgiler..

dogada.blogspot.ru dedi ki...

fatmacım eşim her gün yapsam hayır demez bu yumurtalı patatese yemek olmadımı evde benim kurtarıcı yemeğimdir çok mutlu olur görünce
ellerine sağlık çokta güzel görünüyor sevgilerimle güzel bir hafta diliyorum canım

yesildomates dedi ki...

ellerine sağlık..patates benim en büyük yemek aracım ..hemen hemen herşeye kullanırım....

tarifinizde çok güzel deneme lazım..çünkü çok iştah açıcı görünüyo..öpüyorum..iyi akşamlar dilerim..

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerine saglik, sanki burnuma kokusu gelir gibi oldu mis gibi, sizelere afiyet olsun, sevgiler...

Adsız dedi ki...

canim ablam bayildim ben bu patatesli yumurtaya harika olmus, simdi bile olsa bu saate bile yerim ellerine saglik, harika bir goruntu, haftan guzel geçsin, sevgiler

Tijen dedi ki...

Ne severim! Annemle fırında patates yaptığımızda bir kısmını ayırır, ertesi gün patatesli omlet yaparım.

Gönül dedi ki...

canım ellerine sağlık harika olmuş haftasonu herkes patatesli yumurta yapmış kanımca:))) adaşkomdada vardı ....öpüyorum sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Selamlar... :))

sayfana bi ugramak istedim ve yeni bir tarife rasladim :))

patatesli yumurtan cok güzel görünüyor.

Ellerine ve Yüregine Saglik.

Iyi bir hafta dilerim sana,

selamlar Aysel

Adsız dedi ki...

Yorumunu okudum,

sana cok cok kolay gelsin,

insaALLAH cok yorulmazsin ve islerin biter :))

Allah kolaylik versin,

seni her zaman sayfamda beklerim...

Selamlar Aysel

Disalce dedi ki...

ooofff görüntüye bak.....

ellerine sağlık....bende sık sık yaparım tadını biliyorum....

çok öpüyorum seni...

NiNo dedi ki...

ellerine saglik canim ne kadar nefis gorunuyor

SOFRAM dedi ki...

Sevgili Fulyacım,çok teşekkür ederim canım, patatesli lezzetleri biz de çok seviyoruz, sevgilerimle öptüm...

Canım Fatoşcum, teşekkürler canım, bizim de pazar sabahları değişik yumurta çeşitlerimiz vardır.Bu da ayrı lezzetli oluyor, sevgilerimle öptüm canım...

Sevgili kızılcıkşurubu, teşekkürler canım, sevgilerimle...

Sevgili zehra, teşekkürler Özlemcim, hem kahvaltı da hem de ani gelen misafirler için de güzel bir seçenek, sevgiler canım...

Sevgili hünerlieller, çok teşekkürler canım, sevgilerimle...

Canım Gülüm , canım inan senin o güzel yorumlarını çok özlemişim ,biz de çok seviyoruz bu yumurtayı, yemek kadar da doyurucu, çok teşekkürler canım, öptüm...

Sevgili yeşildomates, Dilekcim çok teşekkür ediyorum canım, özellikle de çocukların çok sevdiği bir yumurta, ben patates pizzası da diyorum, zaten patates biz ev hanımlarının büyük kurtarıcısı...Öptüm canım sevgilerimle...

Sevgili Ayşecim, evet ya o kokusu yetiyor inan pişerken,çok teşekkür ediyorum canım, sevgiyle öptüm...

Sevgili kelebeklisaniyeler, canım çok teşekkür ediyorum beğenine ve güzel dileklerine...Evet gerçekten de hiç bıkmadan yediğimiz lezzetlerden biri, sevgilerimle öptüm canım...

Sevgili Tijen Hanım, ah fırında pişmiş patatesten daha da bir lezzetli olur, sevgiler...

Sevgili Gönülcüm, evet öyle oldu, ben de çok rastladım patatesli yumurtaya, ama olsun çok seviyoruz biz bu lezzeti, çok teşekkürler canım, sevgilerimle öptüm...

Sevgili Ayselce, canım çok teşekkür ederim, hafta sonu yorgunluğunun ardından dünde biraz temizlik yapınca eh tahmin edersin bugün öyle yorgunum ki, neyse öğleden sonra da gezmeye gideceğim, eh orada biraz dinlenirim artık..:))
Sevgilerimle öperim canım, görüşmek üzere...

Sevgili disalcim teşekkürler canım,evet çoğumuzun bildiği lezzetli bir tarif, sevgilerimle öptüm canım...

Sevgili ninocum, çok teşekkürler canım, sevgilerimle...