♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥
SEYYAH & SOFRAM...

24 Ocak 2008 Perşembe

Krep Keyfi

Krep Keyfi









Malzemeler:
1 adet yumurta
1 su bardağı un
1,5 su bardağı süt
Tuz
Arzuya göre iç harcı
Sosis, peynir, reçel, marmelat
Sıvıyağ

Image Hosted by ImageShack.us


Yapılışı:
Yumurtayı, bir fiske tuzla çırpın, sütle unu iyice karıştırarak, yumurtaya ilave edin. Teflon bir tavayı 1 çay kaşığı kadar yağla yağlayın. Tavanızı bir defa yağlamanız yeterlidir. Karışımdan yarım kepçe kadar alıp, tavaya dökün, tavanın her tarafını kaplayacak şekilde yayın. Krepin altı pişince çevirin ve diğer yüzü de pişince servis tabağına alın. Aynı şekilde malzeme bitene kadar krepleri pişirin. Kreplerin içlerine arzunuza göre malzemeler koyarak rulo şeklinde sarın. Ben sosisleri kızartıp, bütün olarak koyup sardım, reçel ve marmelat sürdüm, çökelekle domatesi karıştırdım, sade peynir koydum. Sizler de daha çok çeşitli şekillerde kendi ağız tadınıza göre krepler hazırlayabilirsiniz.

Image Hosted by ImageShack.us


Afiyet olsun.
(Not: Kevgir Dergisi için hazırlamış olduğum yazı ve tariflerden 5.ncisi.....)

23 yorum:

Adsız dedi ki...

Arkadaşım krepler de sabah sabah iştahımı kabarttı. Ne güzel krepler onlar. Ellerine sağlık. Haa...hatırlamışken, yemek saati üyesi değilim.

Fulya dedi ki...

Krepler muhteşem.Şu sosisliyi alabilir miyim.Eline sağlık.Bugün uyku halindeyim.Krepleri sabah gördüm ama kollarım kalkmadığı için yorum yazamadım.Bir krep beni kendime getirir.

Adsız dedi ki...

canim günaydin
kreplerin cok nefis olmus kavaltida cok güzel oluyor ben yaptigim zaman bolca yapiyorum kizim gelip gidip krebi yiyor ,seninkide tam kivamda eline saglik,öptüm canim

Adsız dedi ki...

selam..krepler süper görünüyorlar..eline saglık.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

canımıniçi ellerine sağlıkçok güzel olmuşlar..ablam...günün güzel geçsin..

Adsız dedi ki...

Canım Fatma Ablam,

bende çok sık yaparım krepi. Evde ekmek yoksa bakkala gitmekten daha kolay geliyor . :))

Ellerinize sağlık.

ben bir kısmına tuz eklemiyorum. Şokella sürüp lüpletiyorum :)))

Sıcacık sevgilerimle..

www.misssgibi.com

uygarimizlahayat dedi ki...

oooooooo krep harika,ellerine sağlık...Hımmmmmmm...

Tijen dedi ki...

Krepe hayır denir mi?

Melek* dedi ki...

bayılırım özellikle kahvaltıda ellerine sağlık

made in funda dedi ki...

mmmm nefis valla.ne diyeyim harika da resimlemişsin.eline sağlık.peynirlisi de benim olsun..

SOFRAM dedi ki...

Sevgili dide, teşekkürler canım, demekki isim benzerliği, görüşmek üzere sevgiler canım...

Sevgili Fulya, canım teşekkürler, afiyet olsun, ama inan sabahları hep böyleyiz, havalardan sanırım,sevgilerimle...

Sevgili sevgiseli40, teşekkürler canım, bizde de aynısı oluyor canım, tavadan alan keyfine göre dürüm yapıp yiyor,sevgilerimle öptüm...

Sevgili hünerlieller, canım çok teşekkürler beğenine, sevgiler...

Sevgili Fatoşcum,beğenine ve güzel dileklerine teşekkürler canım, sevgiyle öptüm...

Sevgili Zerrincim, gerçekten öyle çok kolay, hem tatlı hem de tuzlu olması çok güzel,zaten ben de yapmaya yetiştiremiyorum,tavadan kapan götürüyor, teşekkürler canım, öptüm, sevgilerimle...

Sevgili uğurböceğimleafiyetle, teşekkürler canım, sevgiyle...

Sevgili Tijen, gerçekten öyle, sevgiler...

Sevgili melek, teşekkürler canım, sevgilerimle...

Sevgili defneylebirlikte, teşekkürler canım, beğenmene sevindim,afiyet olsun, sevgilerimle öptüm...

MUTFAKISTAN dedi ki...

nefis olmus nefissss 1 tane aldim canim ellerine saglik

Adsız dedi ki...

ıyıaksamlar canısıiporselen demlık cay etkınlıgınde bu hafta ben ev sahıbesıyım,katılırsan sevınırım,kal saglıcakla

dogada.blogspot.ru dedi ki...

FATMACIM KREPLER HAKİKATEN KEYİFLE YENECEK GİBİ GÜZELLER KİMSE HAYIR DİYEMEZ PEYNİRLİ, REÇELLİ,SOSİSLİ HERKESE HİTABEDİYOR ELLERİNE SAĞLIK CANIM SIK SIK ZİYARET EDEMİYORUM KUSURUMA BAKMAYIN KORKUYORUM YİNE AYNI ŞEKİLDE HASTALANACAKIŞIM GİBİ GELİYOR ÇOK OTURAMIYORUM HENÜZ ESKİ TARİFLERE AĞARLIK VERİYORUM GENELDE KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMLE HAYIRLI GECELER CANIM BENİM

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim ellerin dert görmesin, kreplerin cok harika olmus,benim sevdigim, peynirli ve recelli, iyiki banada secenk varmis, ikisinden de alip yedim, misler gibi, sevgiler..

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canimcim,
gecenin bu vakti bu bana yapilir mi?
Nede güzel rulo rulo sunmussun, harika olmus hersey, senin de ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve öpüyorum..

Dilek Mutfakta dedi ki...

canııımmmm krepleri ben biraz geç görmüşüm herkes alıp götürmüş neyse tarif var nasılsa yaparız napalım,ellerine sağlık.öptüm.

Gönül dedi ki...

krepler harika görünüyor ellerine sağlık canım yaa şu pennirliden alıyım ben kaçıyım okeee:)) sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Krepler sahane görünüyorlar canim,ellerine saglik.

Disalce dedi ki...

zaten acıkmışım...nasılda güzel görünüyor..

elerine sağlık...harika görünüyor....

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Fatma Ablam,
Ellerine sağlık,krepler nefis görünüyor.
Onları sade bırakmayıp,içlerinide lezzetlendirmişsiniz,hepsi birbirinden güzel olmuş.
Bizim evde sadesi bile havada kapılır,böyle yaparsam masaya geldiğini bile göremem herhalde.

Adsız dedi ki...

huhu ben geldim.

aaaa bu kreplerin icindekiler ne böyle :))

cok nefis olmus,

ellerine saglik ya resmen KEYF :))

bende isterdim simdi ya,

asil niye ugradim sana bir dilim pastamdan getirdim,

ee yani nasil desem bana krep vercenmi :))

bos bos dönmeyim yaa dimi ama :))

ellerine ve yüregine saglik,

selamlar aysel

SOFRAM dedi ki...

Filizcim afiyet olsun canım,beğenmene sevindim, sevgiler...

Sevgili Gardenya, tarifimi az önce yayınladım canım, sana kolay gelsin, sevgiler...

Canım Gülüm, teşekkürler canım, herkes keyfine göre dürüm yapıp yiyor.
Canım hiç senin kusuruna bakarmıyız, yeter ki sen iyi ol, o ağrıların ne demek olduğunu ben de çok iyi bilirim, sağlık herşeyden önemli, kendine dikkat et canım...Canım benim sevgiyle öptüm...

Sevgili Ayşecim, çok teşekkürler canım, afiyet olsun,burada herkese göre krep var, beğenmene sevindim, sevgiyle öptüm canım...

Kevsercim çok teşekkürler canım,gerçekten de gece vakti, bloglarda gezmek epey eziyetli oluyor..:))Öptüm canım...

Dilekcim hiç geç olur mu canım, bittiyse yenisini yaparız, canın sağolsun, çok teşekkürler canım benim, sevgiler...

Gönülcüm, senin için de peynirli paketledim, afiyet olsun...Çok teşekkür ediyorum canım, sevgiler...

Sevgili kızılcıkşurubu, çok teşekkür ediyorum canım, sevgilerimle...

Sevgili disal, canım, acıktıysan uzan al bir tane hepimize yeter ,çok teşekkürler, sevgiler...

Muhteremcim çok teşekkürler canım, bizde de durum farklı değil, burda resim çekeceğim diye dayandılar, aslında yiyememekten dolayı nerdeyse kriz geçiriyorlardı, çekim işi bitince artık tahmin edersin...:))Öptüm canım, sevgiler...

Hoşgeldin Ayselcim, beğenin ve pastan için teşekkürler, ben de sana krep ikram edeyim canım, hiç eli boş yollarmıyım,afiyet olsun..))Öptüm canım, iyi hafta sonları...