♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥
SEYYAH & SOFRAM...

26 Ocak 2008 Cumartesi

Pratik Biberli Ekmek Dilimleri

Pratik Biberli Ekmek Dilimleri



PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATLERİ ETKİNLİĞİ 11


Gardenya arkadaşımızın (hobievigardenya70-mutfak.blogspot.com) evsahipliğini yaptığı etkinliğe , ben daha önce Kevgir Dergisi için hazırladığım ve bir haftadır bloğumda yayınladığım bu kahvaltılık tariflerin sonuncusuyla katılıyorum. Arkadaşımıza daveti için teşekkür ediyor, kolaylıklar ve başarılar diliyorum.

Biberli ekmek yapmak biraz zaman alır, canınız çektiğinde,ekmekleriniz bayatladığında, ya da acil misafirleriniz geldiğinde kahvaltıda çayla birlikte bu pratik biberli ekmekleri yapabilirsiniz.




Malzemeler:



Ekmek dilimleri
3 çorba kaşığı çökelek
1 çorba kaşığı tuzlu yoğurt (süzme yoğurtta olabilir)
1 çorba kaşığı biber salçası
1çorba kaşığı susam
Kekik, kırmızı pul biber
½ çay bardağı zeytinyağı
1 adet küçük soğan


Image Hosted by ImageShack.us


Yapılışı:

Soğanı ince doğrayın ve diğer malzemeleri de katarak karıştırın. Üst malzemeyi ekmek dilimlerinin adedine göre ayarlayabilirsiniz. Ekmek dilimlerinin üzerine bu karışımdan sürün ve fırının ızgara ayarında üstten sıcaklık vererek pişirin. Sıcak olarak kahvaltılarda servis yapın.
Afiyet olsun.


NOT: Daha önce de Antakya'da yapılan gerçek biberli ekmek tarifini vermiştim. Arzu edenler için:

Antakya'nın Biberli Ekmeği

24 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi geceler canim

ekmekleri görünce aklima esimden ögrendigim tarif geldi buna benzer bende yapiyorum cok güzel oluyor senikide cok degisik ilk firsatta denerim ,eline saglik iyi hafta sonlari

Adsız dedi ki...

SELAM CANIM:)))
Ben bu ekmeciklere bittim öldüm,hepsi birbirinden güzel tarifler,ellerinize saglik.
Yorumunuz ve ziyaretiniz icin tesekkür eder,yine beklerim.

meleginmarifetleri dedi ki...

off şöyle demli bir çay ve reçelle harika olur ellerine sağlık bay

EZGi :)) dedi ki...

bende bu tarz ekmekler yapıyorum.hem evdeki bayat ekmekler değerlenmiş oluyor hemde çok leziz değişik bir kahvaltı oluyor.seninkilerin üstleri farklı olmuş ama çok güzel görünüyor.ellerine saglık
sevgiler

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyor canim,ellerine saglik.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Ekmekler nefis olmuş ellerinize sağlık...

Fulya dedi ki...

Çok iştah açıcı görünüyorlar ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım...tarif süper..pazar kahvaltısına yapayım:)))eline saglık canım..iyi tatiller dilerim..sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Canımmmm Fatma Ablam,

nefis olmuş bunlar.

Çökelek ilginç bir tat vermiştir. bende yapıyorum ama bambaşka bir tarif sizinki..

Bayıldım...

Ne güzel hazırlanmışsınız kevgire. Hepsi birbirinden güzel olmuş.

tekrar tekrar ellerinize sağlık.

sevgiler
www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

ayyyyyyyyyy krepler icin cok tsk ederim :))

ellerine saglik...

tebriklerin icinde sagol, düsüncen icin cok tsk ederim sana...

tabi listene beni ekle, bende seni eklicem :))

haklisin takip etmesi daha kolay oluyor :))

sana iyi hafta sonular dilerim canim...

sevgiyle kal,

aysel

diploma olayi bitti yuhuuu :)) daha yeni anlamaya calisiyorum DIPLOMAMI aldim, tuhaf tuhaf tuhaf :))

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım..sabah bunları görünce hemen kahvaltıya yaptım:))çook begendik..sitemede ekledim..tarif için çok teşekkür ederim..sevgilerimle...

anneminkizıyim dedi ki...

merhabalar canim, ellerine saglik cok nefis olmus bunlar,ailecek sizlere afiyet sifa olsun, sevgiler...

Özlem Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik canim ablacigim gercektende cayin yanina cok yakisan bir tarif ben boyle ekmek ustu baharatli seyleri cok severim,ustelik firinlaniyor da eminim cok lezzetli olmustur.sevgiler

Adsız dedi ki...

selam canım ellerine sağlık iştah açıcı harika görünüyor

Adsız dedi ki...

canim ablam ellerine saglik, bayildim bn bu ekmeklere harika yaaa, bayiliyorum senin bu tariflerine yemin ederim, harikasin canim, insalla bu pazara yapmak isterim çayla super olur, peki burda çokelek yok onun yerine baska ne tur peynir kullana bilirim, canim çok optm iyi aksamlar.

Adsız dedi ki...

canisi ben senin tum tariflerini begeniyorum o kadar harika ki hepsi, senin tariflerinden en az bi 10 tane yazip yapicam daha, hepsi mukkemel, senden ogrenicem çok sey var, çokelek tarifi içinde çok tesekkur ederim sayende ogrendim, bir tanesin canisi çok sagol, iyi geceler.

Adsız dedi ki...

canımm ellerine sağlık.benimde canım katıklı çektiğinde hemen yaparım böyle ..harika olmuşş.iyi pazarlarr

keskinli dedi ki...

SELAM CANIM
ellerine saglik tamda pazar kahvaltsina yakisirdi simdi
nefis ayrica kreplerede bayildim kucak dolusu sevgiler iyi pazarlar

dogada.blogspot.ru dedi ki...

fatmacım yine çok hoş ve pratik bir tarif ellerine sağlık canım acele ve çok kolay yapılabilecek nefis çayla çok güzel gideceğinden eminim sevgilerimle güzel bir hafta diliyorum sevgi ve selamlar canım

Adsız dedi ki...

canım,gecikmeden dolayı üzgünüm,sebebini yazacağım birazdan bloguma birazdan tarifini görebilirsin sayfamda,kal sağlıcakla

SOFRAM dedi ki...

Sevgili sevgiseli40, çok teşekkürler canım, tabii ki, değişik üst malzemelerle ben de yapıyorum.Burada Antakya'nın biberli ekmeğinin üst malzemesini uyarladım.Çok hoşumuza gidince acil durumlarda yapıyoruz böyle, sevgilerimle...

Sevgili güldenceninmutfağı, canım çok teşekkürler beğenilerine, görüşmek üzere sevgiler...

Sevgili melekcim, gerçekten de öyle, çok teşekküeler ediyorum, sevgilerimle canım...

Sevgili Ezgi Uğurlu, teşekkürler canım, evet böylece bayat ekmekler de değerlenmiş oluyor, bir de bu şekilde deneyin derim, biberli ekmek lezzetinde, sevgilerimle...

Sevgili kızılcıkşurubu, çok teşekkürler canım, sevgilerimle...

Sevgili gönülüncelezzetler, çok teşekkürler canım, ziyaretiniz ve beğeniniz için, sevgilerimle...

Sevgili fulyacım, çok teşekkürler canım, sevgilerimle...

Sevgili hünerlieller, çok teşekkürler canım, beğenmene sevindim, ayrıca hemen yapıp yayınlaman da çok hoşuma gitti, afiyet olsun canım, sevgilerimle...

Sevgili Zerrincim, çok teşekkür ediyorum canım, beğenmene sevindim, tavsiye ediyorum canı. Eğer daha önce biberli ekmek yediysen bu da benim pratik olarak uyarladığım şekli...
Canım herşeyin hayırlısı,bu sayede sevgili Esra'yı da anmış olduk... Yeter ki sağlık olsun, Kevgiri yeniden yayınlamaya karar verirsen her zaman desteklemeye hazırım canım...
Canım sevgilerimle öpüyorum...

SOFRAM dedi ki...

Sevgili Ayselcim, rica ederim canım ne demek afiyet olsun...
Canım inşallah bundan sonraki yaşamında herşey gönlünce olur...
Hemen ekledim listeme, görüşmek üzere öpüyorum canım, sevgiler...

Sevgili Ayşecim, çok teşekkürler canım, sevgilerimle öpüyorum...

Sevgili Özlemcim, gerçekten de çok güzel oluyor, tavsiye ederim,beğenmene sevindim, çok teşekkürler, sevgilerimle öpüyorum.

Sevgili filizpamuk çok teşekkürler canım, sevgilerimle...

Sevgili kelebeklisaniyeler, canım çok teşekkür ediyorum, beğenilerine ve güzel sözlerine canım. O senin kalbini güzelliği...
Zaten buradaki amacımız paylaşım değil mi.?
Canım umarım çökelek tarifi işine yaramıştır. Ayrıca blogcudaki sayfamda yoğurt, tereyağ,çökelek yapımını sırasıyla vermiştim.
Canım kolaylıklar diliyorum, sevgilerimle öptüm...

Sevgili Fatoşcum, teşekkürler canım, bak iyi fikir katıklıyı düşünmemiştim, bir de onu deneyeyim canım, teşekkürler, sevgilerimle öptüm...

Sevgili ikizlerin annesi, çok teşekkürler canım beğenilerine, sevgilerimle...

Sevgili Gül'cüğüm, çok teşekkürler canım, evet çok pratik bir tarif, çok ta lezzetli oluyor, tavsiye ederim, sevgiyle öptüm canım...

Sevgili hobievigardenya,canım hiç önemli değil,böyle bir zamanda zor duruma düşmene üzüldüm, ben teşekkür ediyorum asıl,canım sevgilerimle...

ebruakin dedi ki...

Selamlar Fatma Hanım'cığım,
Ellerinize sağlık. Yine harika şeyler yapmışsınız.
Şubat ayı etkinliği bayat ekmekli tarifler.
Bu ekmeklerle katılırsanız süper olur bence.
Öpüyorum sizi.
Kocaman sevgiler...

SOFRAM dedi ki...

Sevgili Ebru'cuğum çok teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim canım...
Aslında bayat ekmekle yapıp yayınladığım başka tariflerim de var. Bir aksilik olmazsa tabii ki katılabilirim, neden olmasın canım.
Sevgilerimle öptüm canım...