♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥
SEYYAH & SOFRAM...

4 Ekim 2008 Cumartesi

Libye (Taze börülce) (dondurucu için)

Libye (Taze börülce) (dondurucu için)

Malzemeler:
3kg taze börülce
1 kg domates



Yapılışı:
Börülceleri ayıklayıp yıkadıktan sonra, küçük küçük kesin. Domatesleride yemeklik doğrayın ve her ikisini birden bir tencereye alarak ara ara karıştırarak kavurun hiç su eklemeyin, domatesin suyu yeterli olacaktır. Arzunuza göre daha fazla da domates kullanabilirsiniz. Börülceler yumuşayıp suyunu çektiğinde ateşten alın ve soğumaya bırakın. Soğuduktan sonra poşetlere koyarak, pipetle havasını alın ve ağızlarını kapatarak dondurucuya koyun. İstediğinizde dondurucudan çıkarıp çözdürmeden yemeğini pişirebilirsiniz.
Afiyet olsun.

5 yorum:

seminya dedi ki...

ilk yorumu kaptım oleyy!!!!=))) ellerine sağlık.. börülcenin hiç tazesini yemedim ama güzel görünüyor tekrar söylüyeyim ellerine sağlık sevgiler...

yildiz dedi ki...

Saglik ve afiyetle yemesi nasib olur insallah.Dondurucuya baska neler biraktin ablacigim?Ben patlicani cok severim ama,ne sekilde koyabilacegimi bilmiyorum.
Kendine iyi bak,sevgiler.....

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Fatmacım bayramın yorgunluğunu üzerimizden atamadık artık herşey yoruyor yaş geçince insan gürültüye, yorgunluğa tahammülsüz oluyor ancak kendime geliyorum birde biz adapazarına büyüklerimiz var oraya gidip geldik ancak sizlere uğrayabildim canım ellerine sağlık börülce bu sene çok sevmeme rağmen yiyemedik çok fahalı 4 milyondan aşağıya düşmedi hiç birde tazesine hiç rastlayamadım güle güle yemek kısmet olsun canım çok öpüyorum sevgiler

Adsız dedi ki...

selam.bu kış size misafir olmak var:))maşallah derin dondurucuya pek malzeme koydunuz.iyi günlerde yiyiniz...elinize saglık.sevgiler.
http://hunerlielller.net

Adsız dedi ki...

Canım Fatma Ablacım, ellerine sağlık.

Taze börülceyle ben de kıbrısta tanıştım. Çok faydalı bir sebze. Yemeli..

sevgiler, selamlar. AKif abiye, kızlarınıza...